Elkezdődött az oktatási intézményekben a tanév második része. Az első félév munkájának eredményét értékelve a diákoknak újabb, elérhető célt kell kitűzni az elkövetkezendő hónapokra. Mindezek megvalósításához pedig a diákoknak belső motivációra van szüksége. A motiváltságot több tényező is befolyásolja, a gyermek céljai mellett a környezete, a tananyag, a tanítás módszere és maga a pedagógus is hatást gyakorol a tanuló teljesítményére.
- A legnagyobb gond a tanulás terén, hogy nem tudják a lényeget kiemelni, és az időt beosztani. Inkább a felesleges dolgokra pazarolják az időt, ami fontos lenne, azt teszi a tanulási idő végére, mert azt gondolja, hogy az a nehezebb, és azt tolja el a gyermek. Ezt meg kell tanítani nekik, hogy azt kell megtanulni először, ami nagyon nehéz, mert az elején még több az energiám, aztán pedig következhetnek a könnyebb dolgok - nyilatkozta Dani Noémi, a Nonó Tanoda és Manófejlesztő vezetője.
adás
magazin
híradó