A vállalkozások hatékony közösségi médiás kommunikációjáról tartottak csoportos képzést tegnap Nagykanizsán. A programnak az Inkubátorház és Innovációs Központ adott otthont, a rendezvényen a kis- és középvállalkozások képviselői tudhattak meg többet a közösségi média nyújtotta lehetőségek kihasználásáról. A fogyasztókat ma az online térben lehet célzottan elérni. Ezt tudják már a vállalkozók is, sokan azonban még nem ismerik azt, hogyan tegyék ezt jól. - Általánosságban az a tapasztalat, hogy több rendezvény van már Nagykanizsán, amelyek a vállalkozásoknak szólnak, de olyan, amelyen kézzelfogható szakmai ismereteket kaphatnak a vállalkozók, abból azonban nincsen olyan bő választék. A másik dolog, amely nehéz, hogy egy vállalkozót kiemelj egy tréningre, éppen ezért szerettünk volna ezúttal egy egynapos, nagyon hasznos tréninget adni azoknak, akik velünk tartottak - mondta el Cserti Csilla, a Total Tender Team ügyvezetője.
A marketingszakember szerint a közösségi felületeken elhelyezett tartalmakat körültekintően kell megtervezni. - A hangsúly mindig azon van, hogy milyen értéket közvetít a vállalkozás, tehát az ő közösségi kommunikációjának arról kell szólni, hogy ő mivel tud többet, mivel tud mást nyújtani, mint a versenytársai. A másik fontos kritérium, hogy tudja-e, hogy ki a célközönsége, és valóban a célközönsége úgynevezett fájdalompontjaira reagál. Igazából ez a sava-borsa a Facebook kommunikációnak legyen az fizetett hirdetés vagy ingyenes organikus elérés, mindenképpen ennek a két dolognak kell összhangba kerülnie - fogalmazott Balázsné Magyar Dorottya szövegíró. A szakember szerint egy vállalkozásnak azonban nem elég az online jelenlét, annak is csak a közösségi média része. A célközönség bővítéséhez, a csoportok eléréséhez érdemes a valóságban is szem előtt lenni.
adás
magazin
híradó